Grzegorz i Anna Bardowscy z programu „Rolnik Szuka Żony” będą promować produkty CIECH Sarzyna

Grzegorz Bardowski,znany z popularnego programu telewizyjnego„Rolnik szuka żony 2”, został „twarzą” nowej kampanii reklamowej CIECH Sarzyna, największego polskiego producenta środków ochrony roślin.Wraz z małżonką – Anną Bardowską, wezmą udział w szeroko zakrojonej kampanii prowadzonej w telewizji, mediach elektronicznych, drukowanych, oraz społecznościowych, promując polskie pochodzenie CIECH Sarzyna
i szerokie portfolio produktów agro Spółki.
„Stąd jesteśmy, tu rośniemy”to hasło przewodnie kampanii, którepodkreśla polskie pochodzenie CIECH Sarzyna oraz silny związek pomiędzy rozwojem Spółki i polskiego rolnictwa. Działania promocyjne obejmą przede wszystkim środki chwastobójcze – najpopularniejszą na polskim rynku rodzinę herbicydów – Chwastox orazAgrosar 360SL – szybko zdobywający rynkową popularność środek chwastobójczy o wysokiej skuteczności w zwalczania perzu oraz innych chwastów jedno- i dwuliściennych (rocznych i wieloletnich).Kampania zaprezentuje takżeśrodki grzybobójcze CIECH Sarzyna, np.Tarczę Łan Extra 250EW – produkt o działaniu układowym do stosowania zapobiegawczego i interwencyjnego, z chwilą pojawienia się pierwszych objawów choroby w uprawie rzepaku ozimego i pszenicy ozimej.
– Bardzo nas cieszy współpraca z młodym, dynamicznym i świetnie odnajdującym się w dzisiejszej rzeczywistości małżeństwem państwa Bardowskich. To niezwykłe połączenie 80-letniego doświadczenia CIECH Sarzyna i dynamizmu młodych polskich rolników, którzy zaufali naszej marce cieszącej się zaufaniem trzech pokoleń polskich rolników. CIECH Sarzyna jako największy z producentów środków ochrony roślin w Polsce wyznacza także trendy w nowoczesnym marketingu produktów, czego najlepszym dowodem jest startująca właśnie kampania oraz wykorzystanie potencjału Internetu, w promowaniu naszych produktów i odmładzaniu naszej marki. Dzięki temu zyskujemy nową twarz, zachowując zaufanie budowane przez 80 lat historii CIECH Sarzyna – mówi Prezes Zarządu CIECH Sarzyna Mariusz Grelewicz.
– Z produktów CIECH Sarzyna korzystali dziadkowie i ojcowie dzisiejszych rolników. Są produkowane w Polsce i opracowywane przez najzdolniejszych młodych polskich naukowców. Doceniam zarówno ich wysoką jakość, jak i doświadczenie firmy w sferze ochrony roślin, potwierdzone sprawdzonymi przez wiele lat rozwiązaniami. Dlatego możliwość współpracy z największym polskim producentem środków ochrony roślin, jest dla mnie dużym wyróżnieniem – dodaje Grzegorz Bardowski.
Małżeństwo państwa Bardowskich znane jest z programu „Rolnik Szuka Żony 2”, emitowanego w TVP oraz prowadzenia aktywnej działalności na portalu YouTube, gdzie mają własny kanał dedykowany rolnikom z wyświetleniami liczonymi w setkach tysięcy odsłon.
Zaplanowane działania marketingowe z udziałem Państwa Bardowskich obejmują m.in. emisję spotu reklamowego w najważniejszych polskich stacjach telewizyjnych (kanały TVP, Polsat, kanały tematyczne), radiowych (Program 1 Polskiego Radia wraz z rozgłośniami regionalnymi, RMF FM), reklamę zewnętrzną oraz kampanię promocyjną w prasie branżowej i internecie.
Kampanię zaprojektowała Agencja Kreatywna Pompidou. Za zakup mediów odpowiadał Dom Mediowy Star Link, a za działania w sieci – agencja They.pl. Kampania została zaplanowana na okres od lutego do czerwca br.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.