MARWIT: UMACNIANIE POZYCJI LIDERA

MARWIT: UMACNIANIE POZYCJI LIDERA
1 kwietnia Marwit, lider w produkcji i dystrybucji – między innymi – świeżych soków, przejął lidera w produkcji soku z brzozy, firmę Oskoła. Ta decyzja to element konsekwentnej realizacji strategii firmy, której elementem jest ciągły rozwój poprzez m.in. poszerzanie portfela marek.
Zakup firmy Oskoła przez firmę Marwit to inwestycja wynikająca nie tylko z uważnej obserwacji oraz analizy rynkowych trendów, ale i z chęci dostarczania Konsumentom jeszcze większego wachlarza produktów spełniających ich oczekiwania. Do – i tak szerokiej już – oferty świeżych soków produkowanych z warzyw i owoców, Zup Krem, Smoothies, Marwitek, Surówek Premium
i przekąsek Świeży MIX Owoce & Warzywa dołącza kolejny produkt, pochodzący z pnia drzewa.
Zakup firmy Oskoła, lidera w produkcji soku z brzozy, jest elementem misji Marwit, czyli ciągłej pracy nad tym, by wymagającemu Konsumentowi zapewnić i – dzięki naszemu ”know-how” oraz doświadczeniu w zakresie dystrybucji – ułatwić dostęp do tego typu produktów – wyjaśnia Anna Pawłowska-Kruzińska, Kierownik ds. Marketingu w MARWIT Sp. z o.o.
Wiosną marka zostanie odświeżona – Marwit przejmuje produkcję, dystrybucję
i marketing soku z brzozy Oskoła – by jeszcze bardziej przypaść do gustu i smaku Konsumentom.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.