Pomysłowa promocja mleka

Pomysłowe gry w sieci
Rozmawiają dwie mamy w supermarkecie. „Nie mam już siły wysłuchiwać, że mój Antoś się nudzi” – mówi jedna z kobiet. „A moja Ola ciągle coś klika w tablecie. Tyle jest tego w sieci! Tak bym chciała, żeby, skoro już gra w gierki, było to coś pożytecznego” – westchnęła druga z mam zerkając na swoją pięcioletnią córkę.
Takie rozterki rodzice mają niejednokrotnie. Trudno w dzisiejszych czasach zabronić dzieciom korzystania z technologii, a w dobie powszechnego Internetu jest to nie lada wyzwanie. Z kolei mądrzy rodzice wiedzą, że do wszystkiego trzeba podejść z głową i zamiast zabraniać – ukierunkować. Tylko co wybrać? Sieć roi się przecież od gier dla maluchów. Nie wszystkie są edukacyjne, a czasami wyskakują okienka z niepożądaną treścią. My chcemy wam podpowiedzieć jedną z bezpiecznych stron, a co ważniejsze – ze świetnym przesłaniem.
Wasze dzieci zapewne lubią zwierzątka, więc bohater serii gier – Kot Mleczysław na pewno zyska uznanie maluchów. Co więc proponuje ta maskotka? To, czego rodzice chcieliby nauczyć swoich dzieci – zasady zdrowego odżywiania.
Razem z kotem Mleczysławem maluchy zbierają mleczne produkty i unikają niezdrowych przekąsek, ćwiczą spostrzegawczość licząc łatki krowy czy znajdują ukryte na obrazku butelki mleka. Bardziej zaawansowani mają nawet możliwość stworzenia własnego mema.
Nie bez znaczenia jest też fakt, że wszystkie gry są bezpłatne, a rodzice są bezpieczni, gdyż nie wyskoczą żadne komunikaty dotyczące płatności czy wysyłania sms-ów, jak to się zdarza. Celem podstrony z grami jest edukacja na temat zdrowego odżywiania i spożywania produktów mlecznych.
Wejdźcie na stronę www.kochammleko.pl i kliknijcie w zakładkę Gry. Sami chętnie pobawicie się z dziećmi: http://www.kochammleko.pl/Gry_i_zabawy,6741,6741,pl.html
Na stronie kampanii www.kochammleko.pl trwa rekrutacja do mlecznego programu. Jeżeli jeszcze nie macie kota na punkcie mleka? Rejestracja szkoły jest bardzo prosta! Aby przystąpić do programu, wystarczy wejść na stronę i wypełnić deklarację. Udział w projekcie jest całkowicie bezpłatny, jednak ilość materiałów ograniczona.
Kampania jest realizowana przez Polską Izbę Mleka oraz Polską Federację Hodowców Bydła i Producentów Mleka. Akcja trwa do końca 2016 roku i jest sfinansowana ze środków Funduszu Promocji Mleka.
Szczegółowe informacje na temat realizacji programu znajdują się na stronie www.kochammleko.pl
Biuro Prasowe Kampanii Mamy kota na punkcie mleka

AdvertisementAdvertisementAdvertisement
0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.