Udoskonalenia w największych ciągnikach z serii Farmall C

Udoskonalenia w największych ciągnikach z serii Farmall C: większy udźwig, lepsze przekładnie i sterowanie na rzecz wygody i wydajności

Udoskonalone topowe modele o mocy 86-114 KM na rok 2017 / Dźwignia Multicontroller dla większej wygody operatora / Nowa funkcja stałych obrotów silnika / Najwyższa prędkość jazdy 40 km/h przy niższych obrotach / Opcja zwiększonego udźwigu / Ciągniki fabrycznie przygotowane do pracy z ładowaczem

Płock, 15 listopada 2016 r.

W przyszłym roku w ciągnikach Farmall C 85/95/105/115, które stanowią podporę linii Farmall, czyli uniwersalnych maszyn średniej mocy marki Case IH, pojawi się wiele udoskonaleń i nowych funkcji, które jeszcze bardziej ułatwią obsługę tych doskonale znanych maszyn, a także zwiększą ich wydajność w polu i gospodarstwie.

Farmall C wreszcie z Multicontrollerem
W modelach wyposażonych w przedni TUZ i najlepszą przekładnię 24/24 hi/lo z rewersem elektrohydraulicznym można będzie teraz korzystać z opcjonalnego wariantu dźwigni Multicontroller znanej z większych ciągników Case IH, umożliwiającej wygodne sterowanie najważniejszymi funkcjami maszyny. Na dźwigni biegów zamontowanej w prawej konsoli, służącej do operowania czterema biegami głównymi, dodano kilka ergonomicznie rozmieszczonych przycisków ułatwiających wykonywanie innych zadań. Za ich pomocą można wybierać biegi do przodu i wsteczne przekładni nawrotnej i dwie prędkości przekładni powershift, obsługiwać sprzęgło powerclutch oraz podnosić i opuszczać TUZ. W ciągnikach wyposażonych w przedni TUZ z tyłu dźwigni umieszczono dodatkowy przycisk do przełączania przycisków obsługi między przednim a tylnym TUZ.

Większy udźwig tylnego TUZ
Rolnicy używają coraz cięższych narzędzi. Dlatego opcjonalnie można teraz doposażyć tylny TUZ w dodatkowy drugi podnośnik, zwiększając tym samym udźwig układu o 19%, czyli z 3700 do 4400 kg na końcówkach kulowych.

Lepsze osiągi na drodze
Wcześniejsze wersje ciągników Farmall C osiągały najwyższą prędkość jazdy 40 km/h przy prędkości silnika 2300 obr./min. Udoskonalenia silnika i przekładni w maszynach najnowszej generacji umożliwiają uzyskanie identycznej prędkości na „ekonomicznym” poziomie zaledwie 2000 obr./min., co przekłada się na niższe zużycie paliwa i silnika oraz obniżony poziom hałasu w kabinie.

Nowa funkcja zapamiętywania stałych obrotów silnika
Nowa, opcjonalna funkcja umożliwia ustawienie i zapisanie w pamięci maszyny dwóch prędkości silnika. Niższą prędkość można włączyć na przykład, aby zwolnić podczas skrętu na uwrociu, a następnie po wykonaniu skrętu przełączyć na wyższe ustawienie, aby kontynuować pracę ciągnika i narzędzia. Ułatwi to eksploatację i zwiększy wydajność całego zespołu. Oprogramowanie zarządzające silnikiem utrzymuje zadane obroty niezależnie od obciążenia, a ustawioną prędkość można modyfikować co 100 obr./min. Regulację wykonuje się na prawej konsoli operatora.

Nowe opcje WOM
Aby sprostać oczekiwaniom dotyczącym mniejszego zużycia paliwa podczas prac z WOM niewymagających wysokiego momentu obrotowego, w najnowszych ciągnikach Farmall C rozszerzono gamę opcji ekonomicznych. Wcześniej klienci mogli wybierać spośród opcji 540/540E, 540/1000 lub 540E/1000 obr./min. Teraz dołączyła do nich kolejna specyfikacja: 540/540E/1,000 obr./min.

Ciągniki wszechstronnie przygotowane do montażu ładowacza
Maszyny z serii Farmall C marki Case IH można teraz zamawiać w konfiguracji przygotowanej do pracy z ładowaczem, czyli wyposażone w ramę montażową, złącza hydrauliczne i joystick. Dzięki temu ciągniki trafiające do dealera/klienta wymagają jedynie niewielkich prac w celu zamontowania ładowaczy czołowych LRZ (wersja premium) lub LRA (ekonomiczna) marki Case IH lub ich odpowiedników innego producenta.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.