Wyniki kampanii cukrowniczej 2016/2017 w Krajowej Spółce Cukrowej S.A.

Wyniki kampanii cukrowniczej 2016/2017 w Krajowej Spółce Cukrowej S.A.

Krajowa Spółka Cukrowa podsumowała wyniki kampanii cukrowniczej 2016/2017. We wszystkich siedmiu cukrowniach Spółka skupiła łącznie ponad 5 mln ton buraków cukrowych i wyprodukowała łącznie ponad 800 tys. ton cukru.

Kampania 2016/2017 w KSC S.A. rozpoczęła się w pierwszej dekadzie września 2016 roku w Cukrowni w Malborku, zakończyła w pierwszej dekadzie stycznia 2017 r. w Cukrowni Kruszwica. Kampania prowadzona była w siedmiu Oddziałach KSC S.A.: Cukrownia Dobrzelin, Cukrownia Kluczewo, Cukrownia Krasnystaw, Cukrownia Kruszwica, Cukrownia Malbork, Cukrownia Nakło, Cukrownia Werbkowice. Średni czas trwania kampanii wyniósł 105 dni. We wszystkich siedmiu cukrowniach Spółka skupiła łącznie ponad 5 mln ton buraków cukrowych i wyprodukowała łącznie ponad 800 tys. ton cukru. Najwyższy średni plon uzyskano w Cukrowni Nakło – 78,5 t/ha. Średnia polaryzacja wyniosła ponad 17% i była wyższa niż rok wcześniej. W 2016 roku buraki cukrowe uprawiane były na areale ponad 83 tys.ha, uprawiało je ponad 15 tys. plantatorów.

Zarząd Krajowej Spółki Cukrowej S.A. ocenia wyniki kampanii cukrowniczej 2016/2017 jako bardzo dobre.
Źródło:KSC

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.