Znamy laureatów konkursu o Złoty Medal Targów WorldFood Warsaw 2017!

Znamy laureatów konkursu o Złoty Medal Targów WorldFood Warsaw 2017!

Ponad 150 produktów spożywczych w jedenastu kategoriach walczyło wczoraj
o medale i wyróżnienia targowe. Propozycje producentów i przetwórców przeszły oczekiwania wszystkich, a wysublimowane efekty smakowe i zapachowe zaskoczyły nawet wymagające kubki smakowe profesjonalistów zasiadających w Jury. Dzisiaj podczas spotkania z mediami zostały ogłoszone wyniki.

Jury w składzie Jarosław Uściński (Przewodniczący Jury, Prezes OSSKiC), Mirosław Reszczyk (Firma Janex, członek Zarządu OSSKiC), Zbigniew Łęgowski (Szef kuchni hotelu Hilton, członek OSSKIC), Agnieszka Szpaderska (manager Targów) przez wiele godzin,
w gościnnych progach restauracji Moonsfera, degustowało i oceniało specjały krajowe
i zagraniczne.
Przyznano dziewięć złotych medali, dwanaście wyróżnień, dwie nagrody w kategorii„debiuty” – krajowy i zagraniczny, ale jak powiedział, ogłaszając wyniki, Przewodniczący Jury Jarosław Uściński,wszystkie produkty były wyjątkowej jakości, często oryginalne w smaku
i niebanalnie opakowane. Nasze upodobania kulinarne są bardzo różne, ale widać że rynek branży spożywczej jest czujny i otwarty i stara się sprostać wyzwaniom.

Przedstawiamy listę laureatów Konkursu o Złoty Medal Targów WorldFood Warsaw 2017:
1. Żywność ekologiczna
Złoty Medal: Czarny czosnek BIO, firmy Pięć Przemian Simpatiko s.c.
Wyróżnienie: Świeży daktyl FreshDatesMedjool, rozmiar Large, 100% BIO, firmy Organic House
Wyróżnienie: Ekologiczny olej rzepakowy uniwersalny, firmy Złoto Polskie Marek Wolniak

2. Przetwory owocowe i warzywne, produkty pochodzenia roślinnego
Złoty Medal: Salsa paprykowa z chili i czosnkiem , firmy SPO Twój Ogród Przemysław Koszałkowski
Wyróżnienie: olej z nasion konopi tłoczony na zimno, nierafinowany, niefiltrowany, firmy Olejowy Raj
Wyróżnienie: musztarda wąsoska miodowa, firmy Ogródek Dziadunia
Wyróżnienie: pasztet selerowy wegetariański, firmy Pracownia Mniam Sp. z o.o.
Wyróżnienie: mąka orkiszowa, firmy Bio Life

3. Przetwory mięsne, produkty pochodzenia zwierzęcego
Złoty Medal: Levant Salami, firmy Salbac SA

4. Produkty mleczarskie
Złoty Medal: Twaróg Klimek z Kujaw i Ziemi Dobrzyńskiej, firmy Kujawska Spółdzielnia Mleczarska

5. Wyroby piekarnicze, cukiernicze, słodycze, przekąski
Złoty Medal: Czekolada Miód Malina Chili, firmy Healthy Food Park Sp. z o.o.
Wyróżnienie: Chałwa Lniana Żurawinowa, firmy GJ-GACA Janusza Gaca
Wyróżnienie: Chleb Żytni, firmy Piekarnia „Prawdziwy Chleb”

6. Produkty mrożone i dania gotowe
Złoty Medal: Ekologiczny bigos wegański, firmy Farma Świętokrzyska

7. Napoje
Złoty Medal: Sok 100% z wiśni tłoczony, firmy Tłocznia Soków Owocowych Vero Dariusz Kuna
Wyróżnienie: natural LOVE drink for woman and men, firmy Tropextract Polska
Wyróżnienie: Herbata Orientalgiftbox w saszetkach, firmy TeaBrothers – dystrybutora marki Basilur

8. Innowacje
Złoty Medal: Glazura balsamiczna o smaku czarnej porzeczki, firmy OCTIM Wytwórnia Octu i Musztardy Sp. z o.o.
Wyróżnienie: Brain Shake, firmyBionetta (Multifit Artur Sidoruk)

9. Napoje alkoholowe
Złoty Medal: Wino białe wytrwane Solaris 2015, firmy Winnica Turnau
Wyróżnienie: Sharish Blue Magic Gin – 500ml – 40%, firmyCompetirInternacional

10. Debiut polski
Burak Czerwony kiszony suszony, firmy FPH Paula Sp. z o.o. Sp.k.

11. Debiut zagraniczny
Złoty Medal: Hummus Classic, firmy Company Ekona LLC

Wszystkim laureatom i wyróżnionym gratulujemy. Wręczenie statuetek i medali targowych odbędzie się 12 kwietnia podczas wieczornej Gali.
Targi to doskonała okazja do spotkań, rozmów biznesowych i wymiany doświadczeń na trudnym i wymagającym rynku spożywczym, na którym zwycięża uczciwość wobec konsumenta i jakość – podkreślił Andrzej Gantner, Dyrektor Generalny PFPŻ. Ale to także okazja do poznania nowości, poszerzenia oferty, przedstawienia oferty innym, nowym kontrahentom, skorzystania z doświadczeń np. w relacjach eksportowych czy poszukiwania nowych rynków. Sektor spożywczy, jak mówi Dyrektor PFPŻ, jest specyficzny i zmienia się wraz z upodobaniami konsumentów. Podróżujemy, poznajemy nowe smaki i zapachy, wracamy i poszukujemy wspomnień kulinarnych na półkach sklepowych w swoim kraju.
I temu służą również targi, poszukiwaniu nowych dostawców, nowych odbiorców, wyjścia
z produktami na inne kraje ale także dostarczenia egzotycznych produktów polskim odbiorcom. Chcemy by świat był blisko nas, w naszych sklepach.

AdvertisementAdvertisementAdvertisement
0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.