ADAMA EVENT 2014
24 czerwca 2014 roku odbyła się konferencja inaugurująca nową nazwę firmy ADAMA Polska (dawna MAKHTESHIM AGAN POLSKA). Na uroczystość przybyli rolnicy, na których polach firma prowadzi doświadczenia. Zaproszeni zostali również dostawcy i dystrybutorzy, a także przedstawiciele Instytutów, jednostek badawczych, mediów; kontraktorzy, pracownicy firmy, konsultanci, a przede wszystkim przedstawiciel Ambasady Izraela oraz Chin.
Prelegentci, Senior Vice President Pani Rony Patishi-Chillim oraz Prezes ADAMA Polska Pan Thomas Horne przedstawili zgromadzonym gościom nową nazwę, logo, hasło, a także historię firmy, jej cele i plany na przyszłość.
Nowa nazwa firmy ADAMA jest wieloznaczna. ADAMA z języka hebrajskiego znaczy „ziemia”. (Firma została założona w Izraelu w 1945 roku). MA to skrót od MAKHTESHIM AGAN. AD skrót od ADVANCE – postęp, rozwój, awans. Nowa nazwa ADAMA jest łatwa do wymówienia i zapamiętania. Nowe LOGO jest proste i wieloznaczne.
Firmie przyświeca hasło: SIMPLY. GROW. TOGETHER.
Ambicją ADAMA jest bycie globalnym liderem w rolnictwie, dzięki wprowadzeniu prostych rozwiązań dla naszej społeczności.
SIMPLY – z ang. „łatwo, prosto”. SIMPLY oznacza większą stabilność i lepsze planowanie. SIMPLY – ponieważ firma tworzy proste rozwiązania dla rolnictwa. ADAMA chce być partnerem, z którym łatwo się współpracuje.
Przez wiele lat firma pomagała rolnikom zamienić pustynię w uprawne pola. Praca w rolnictwie zawsze będzie ciężka i zależna od wielu czynników (zwłaszcza od pogody, która bywa nieprzewidywalna). Będzie też wiązała się z koniecznością rozwiązywania skomplikowanych problemów. Dlatego ADAMA nieustannie dąży, aby uprościć rolnikom życie, to jest ich siła napędowa, a rolnictwo po prostu – pasją.
GROW – z ang. „wzrost”, to coś więcej niż najlepszej jakości wsparcie na polu. ADAMA zaoferuje pomoc i doradztwo, począwszy od siewu aż po sprzedaż. To wsparcie pomoże rolnikom odzyskać należny im status społeczny. Wraz ze wzrostem ludzkiej populacji, wzrasta rola społeczności rolniczej w zapewnieniu wszystkim dostępu do żywności. Celem ADAMA jest pomóc rolnikom, aby mierząc się z tym wyzwaniem jednocześnie czerpali korzyści dla siebie.
TOGETHER- z ang. „razem”. Korzyści płynące z fuzji z ChemChina odczuje cała społeczność rolnicza, którą firma będzie wspierać swoimi działaniami. Gospodarka Chin rozwija się w błyskawicznym tempie. Razem, jako jedna organizacja o globalnym zasięgu, będą w stanie wspierać światową społeczność rolniczą. Rozumiejąc potrzeby rolników, chcą pomóc im zwiększać zbiory, jednocześnie upraszczając ich pracę. Jako opiekunowie rolników i ziemi, będą wspólnie pracować, aby promować proste rozwiązania i generować wzrost.
Firmę ADAMA czeka nowa, innowacyjna strategia. Firma przede wszystkim stawia na dystrybutorów, to oni będą kluczowym partnerem. Wspólnie z nimi szukają prostych rozwiązań i chcą to robić razem.
Teraz firma wprowadza jedną markę, wspólną, globalną oraz nowy wizerunek. To będzie prosta, czytelna linia.
Firma stawia na DYGITAL, OPAKOWANIA i PRODUKT.
DYGITAL to technologia cyfrowa. Dystrybutorzy zostali wyposażeni w Agrosmarty, bardzo dobre narzędzia do współpracy. Na nowej, bardziej nowoczesnej i funkcjonalnej stronie internetowej, każdy rolnik znajduje możliwości na doradztwo. Będzie taka możliwość, że rolnik zrobi zdjęcie danej roślinie ze swojego pola, wyśle je do firmy, a pracownicy pomogą mu zdiagnozować jaka jest to choroba i w jaki sposób, jakim produktem, można ją zwalczyć. Wprowadzone zostały kody QR, gdzie w łatwy sposób można ściągnąć z internetu wszystkie materiały w bardzo prosty sposób.
Z przeprowadzonych badań wynika, że rolnikom wiele problemów sprawiają OPAKOWANIA. Właśnie na to odpowiada już ADAMA, wprowadzając wszędzie jednakowe oznakowania oraz odpowiednie kolory poszczególnych produktów.
Najważniejszy jest PRODUKT, który zawsze będzie dobrej jakości i dostarczony na czas.
Firma ADAMA będzie miała odwagę wyróżniać się we wszystkich działaniach jakie podejmuje, zaproponuje nową jakość w sposobie komunikacji oraz w zarządzaniu swoimi działaniami. Oferując nowe spojrzenie na ochronę roślin oraz szeroko rozumiane rolnictwo, jednocześnie wyznacza nowe standardy w zarządzaniu gospodarstwem rolnym. Działania firmy opierają na dialogu. Pracownicy firmy zawsze starają się, aby potrzeby rolników były na pierwszym miejscu. Cenią sobie ich opinie, biorą je pod uwagę przy wdrażaniu nowych produktów i usług.
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!